Voorbereidingen! - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Marleen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen! - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Marleen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

27 September 2014 | Nederland, Hendrik-Ido-Ambacht

Over 4 maandjes ongeveer is het zo ver.. Om straks alles goed geregeld te hebben ben ik nu al bezig met wat voorbereidingen.

De tickets zijn geboekt! Jeeeeej.
22 januari hoop ik naar Peru te vertrekken!!!
Vanuit Lima ga ik naar Cusco, waar ik twee weken talenschool zal gaan doen. Aansluitend zal ik dan vanuit Cusco naar mijn eindbestemming, Iquitos, vliegen!
Nu kan ik echt niet meer terug, heb er mega veel zin in!

In Iquitos spreken de mensen Spaans. Daarom ben ik begonnen met Spaans leren. Ik zag er in eerste instantie best wel tegenop, maar nu ik bezig ben vind ik het alleen maar super leuk! Ik leer redelijk snel en heb ook voordeel van het feit dat ik 6 jaar Frans heb gehad. Blijven zitten kan dus ook nog voordeel opleveren ;)
Jaap, het heeft uiteindelijk meer nadelen dus niet overwegen!

XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 14262

Voorgaande reizen:

22 Januari 2015 - 13 Augustus 2015

7 maanden Peru!

Landen bezocht: